ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Kariéra > Management, riadenie, personalistika > Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu
Kniha: Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu - Jarmila Šalgovičová

Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu

Vydavateľstvo: SP Synergia
Dátum vydania: 2006
7,64 €
Bežná cena: 8,30 €
UŠETRÍTE 8%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu
EAN: 9788096939060
Počet strán: 214
Rozmer: 155x230 mm
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 325 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2006
Žáner: ine
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.