ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Zavádění změn ve firmách - Marketingová psychologie
Kniha: Zavádění změn ve firmách - Marketingová psychologie - Ivo Toman

Zavádění změn ve firmách - Marketingová psychologie

Vydavateľstvo: Taxus International
175,02 €
Bežná cena: 205,90 €
UŠETRÍTE 15%
DOPRAVA ZADARMO
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Zavádění změn ve firmách - Marketingová psychologie
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Zavádění změn ve firmách - Marketingová psychologie

4. diel - Zavádění změn ve firmách: Zmeniť chovanie jedného človeka je ťažké. Zmeniť ho u 20 alebo u 200 je takmer nemožné, ale ide to. Chcete vedieť, ako na to? Prečo majú ľudia strach zo zmien? Ako zvýšite výkony ľudí v celej firme skokovo a s malou námahou vďaka emočným zážitkom? V ktorích šiestich prípadoch sú zmeny zbytočné alebo dokonca škodlivé? Ako si poradíte s odporcami zmien? Prečo zlyháva väčšina programov na zmenu firemnej kultúry? Chcete poznať jedenásť prípadov, kedy zavádzanie zmien zlyhá, aj keď sú tie zmeny dobré? Akých deväť typov ľudí bráni v uskutočňování zmien? Prečo nejlepšie zavádzanie zmien pochopíte, keď o nich premýšľate ako o epidémiách? A ako to využijete? Aký je správny spôsob zavádzania zmien? Chcete poznať desiatky príkladov o tom, čo vyrieši väčšinu dlhodobých problémov?
EAN: 8586011220276
Rozmer: 190x230 mm
Hmotnosť: 472 g
Jayzk: CZ Český Jazyk
Žáner: Audioknihy, software
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.