Spotrebiteľ je jednotlivec, ktorý kupuje výrobky a služby na svoju vlastnú spotrebu, na použitie v rodine, pre člena rodiny, prípadne ako dar pre inú osobu. Vo všetkých uvedených prípadoch sa výrobok... Čítať ďalej
Už od roku 2004 je právo Európskej únie aj našim právom, ktoré Slovenská republika spoluvytvára s ďalšími štátmi Európskej únie. Aj keď od začlenenia Slovenskej republiky do Európskej únie... Čítať ďalej
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Autori vysokoškolskej učebnice v štruktúrovanom obsahu vychádzajú z hľadiska makroekonomickej teórie, sledujú cieľ programovo popisovať ekonomické javy, súčasný a budúci národohospodársky... Čítať ďalej
Cieľom publikácie je podať prehľad o podstate organizovania, organizačnom dizajne a jednotlivých druhoch organizačných štruktúr v podnikoch, ich výhodách a nevýhodách. Práca má zároveň ukázať... Čítať ďalej
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach trhového hospodárstva. Spracovaná... Čítať ďalej
V predloženej vysokoškolskej učebnici Podnik a podnikanie je vyjadrené úsilie vysokoškolských pedagógov opísať a vysvetliť oblasti podnikania a podniku ako jeho základnej zložky, a rozšíriť... Čítať ďalej
Rozvoj medzinárodného obchodu je spojený s medzinárodným obchodným financovaním, v rámci ktorého má nezastupiteľné miesto dokumentárny akreditív. Je to najbezpečnejší platobný a zaisťovací... Čítať ďalej
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Cieľom predkladanej publikácie je:
- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,
- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií... Čítať ďalej
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Predkladaná knižná publikácia predstavuje piate rozšírené vydanie vysokoškolskej učebnice, ktorá je určená predovšetkým študentom Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v... Čítať ďalej
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Autori tejto vysokoškolskej učebnice sú toho názoru, že je opodstatnené a potrebné analyzovať vplyv faktorov ovplyvňujúcich aplikáciu poznatkov príslušných okruhov financií podnikov. Napriek... Čítať ďalej
Nová učebnica slovenského pracovného práva je určená pre študentov právnických fakúlt na území Slovenskej republiky. Odborná erudícia členov autorského kolektívu učebnice poskytuje záruku... Čítať ďalej
Problematika finančných trhov má veľmi široký záber a hĺbku s veľkým množstvom teoretických i praktických problémov a ich riešení. Sme si vedomí toho, že táto publikácia, napriek svojmu širšiemu... Čítať ďalej
Publikácia je určená predovšetkým študentom vysokých škôl. Jej cieľom je poskytnúť ucelený a komplexný prehľad o rozvoji a súvislostiach informačných a komunikačných technológii, informačných... Čítať ďalej
Diskriminácia zamestnancov na pracovisku sa veľmi ťažko odhaľuje. Zamestnanec, voči ktorému smeruje diskriminácia, sa nepovažuje za dostatočne silného partnera k zamestnávateľovi, aby účinne... Čítať ďalej
V poradí už šieste, podstatne prepracované a rozšírené vydanie vysokoškolskej učebnice, v obsahovo vecne štruktúrovanom obsahu sa zameriava predovšetkým na transformačný proces podniku, uvádza... Čítať ďalej
Internacionalizácia podniku.
Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele
Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie
Výber základnej strategickej... Čítať ďalej
The textbook BUSINESS NEGOTIATIONS IN ENGLISH consists of three parts. The first part deals with the general principles of communication, namely the talk, the discussion and the negotiation. The second part is focused... Čítať ďalej