ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
Kniha: Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi - Zdenka Musová

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

Vydavateľstvo: Belianum
Dátum vydania: 2020
20,44 €
Bežná cena: 26,20 €
UŠETRÍTE 22%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom podporovať dobrú vec a zároveň dosahovať vlastné ekonomické aj neekonomické ciele. Vedecká monografia ucelene prezentuje výsledky dlhodobého skúmania vnímania zodpovedného správania podnikov spotrebiteľmi, s dôrazom na rôzne aspekty dobročinného marketingu. Prináša aj návrhy možností intenzívnejšieho využívania dobročinného marketingu v podnikovej praxi, ako aj v neziskových organizáciách na Slovensku.
EAN: 9788055716787
Počet strán: 136
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 0 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2020
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.