ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Deti a mládež > Všeobecné a ostatné > Kvalita služieb - trvalá výzva
Kniha: Kvalita služieb - trvalá výzva - Miroslav Hrnčiar

Kvalita služieb - trvalá výzva

Vydavateľstvo: EDIS-vydavateľstvo
Dátum vydania: 2014
18,93 €
Bežná cena: 20,58 €
UŠETRÍTE 8%
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Do wishlistu: Kvalita služieb - trvalá výzva
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Kvalita služieb - trvalá výzva

Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na zlepšovanie kvality služieb.
EAN: 9788055408101
Počet strán: 157
Rozmer: 177x250 mm
Väzba: Pevná
Hmotnosť: 0 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2014
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.