ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Základy marketingu I.
Kniha: Základy marketingu I. - Eva Birnerová

Základy marketingu I.

Vydavateľstvo: EDIS-vydavateľstvo
Dátum vydania: 2008
4,51 €
Bežná cena: 5,31 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Základy marketingu I.
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Základy marketingu I.

Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej (odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé vydanie učebných textov je vzhľadom na dynamiku a rozsah zmien v marketingovom prostredí rozšírené o dôležité informácie v oblastiach, ktoré tieto zmeny najviac postihujú. Veríme, že cieľ sledovaný doplnením a prepracovaním učebných textov, ako aj naše osobné prianie - poskytnúť študentom základnú učebnú pomôcku pre štúdium problematiky marketingu, sa splní.
EAN: 9788080708368
Počet strán: 163
Rozmer: 205x290 mm
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 422 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2008
Žáner: ine
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.