ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Spoločenské a humanitné vedy > Reklama, marketing, obchod > Nové pravidlá marketingu a PR
Kniha: Nové pravidlá marketingu a PR - Davin Meerman Scott

Nové pravidlá marketingu a PR

Vydavateľstvo: Eastone Books
Dátum vydania: 2010
16,14 €
Bežná cena: 18,99 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Nové pravidlá marketingu a PR
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Nové pravidlá marketingu a PR

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť. Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje: - množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR, - nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube, - návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku, - formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené, - množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.
EAN: 9788081091490
Počet strán: 257
Rozmer: 160x230 mm
Väzba: Pevná S Prebalom
Hmotnosť: 511 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2010
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.