Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov hrá nesmierne dôležitú úlohu pri dosahovaní úspechu jednotlivcov i organizácií. Väčšina ľudí v oblasti obchodu, predaja či marketingu nie je však po tejto stránke práve najzručnejšia. Zvyknú mať problémy pri nadväzovaní kontaktov s potencionálnymi obchodnými partnermi, rozvíjaní vzájomného vzťahu tak, aby bol pre obe strany prínosom po stránke obchodnej i ľudskej, a pri budovaní siete kontaktov, ktoré im pomôžu pri dosahovaní vytýčených cieľov či riešení problémov.
Táto kniha vás naučí, ako:
- sa predstaviť tak, aby ste vzbudili záujem a zanechali silný dojem
čo najlepšie využiť svoju vizitku ako komunikačný nástroj
- elegantne zmeniť spoločenský rozhovor na obchodnú diskusiu
úspešne nadviazať na prvý kontakt a ďalej pokračovať v budovaní vzťahu
- využívať svoju databázu kontaktov na získavanie odporúčaní, nových klientov a zákaziek
- komunikovať efektívne a presvedčivo v písomnom styku, po telefóne, pri osobnom stretnutí, či prezentácii
- byť skvelým hostiteľom, ktorý pozná nepísané zásady biznis etikety a mnoho ďalších komunikačných zručností.