ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Nezaradené > Nezaradené > Audit marketingu a cien
Kniha: Audit marketingu a cien - Michal Oláh

Audit marketingu a cien

Vydavateľstvo: IURA EDITION spol. s r.o.
Dátum vydania: 2009
4,68 €
Bežná cena: 5,50 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Audit marketingu a cien
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Audit marketingu a cien

Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy. Autori charakterizujú ideálnu situáciu a zároveň vymedzujú audítorovi referenčný rámec na hodnotenie reality „aká je“ a „aká by mala byť“. V závislosti od zistenej odchýlky audítor formuluje odporúčania, prispôsobené oblasti, v ktorej firma vykonáva činnosť. Cieľom publikácie je prispieť k prehĺbeniu poznania auditu marketingu a cien a k jeho aktívnemu využívaniu vo firmách v záujme udržania trvalej prosperity firiem. Publikácia je určená študentom i širokej odbornej verejnosti v manažmentoch firiem.
EAN: 9788080782733
Počet strán: 85
Rozmer: 150x210 mm
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 0 g
Jayzk: CZ Český Jazyk
Rok: 2009
Žáner: Katalóg
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.