ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií
Kniha: Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií - Jarmila Šalgovičová

Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Vydavateľstvo: Vydavaťeľstvo STU
Dátum vydania: 2012
5,43 €
Bežná cena: 6,70 €
UŠETRÍTE 19%
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Do wishlistu: Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu, podstatu a prvky unifikovaného právneho režimu ochrany spotrebiteľov i činností súvisiacich s manažérstvom reklamácií a organizáciách i problematiku v Európskej únii a v Slovenskej republike. Publikácia je využiteľná jednak pre študečntov inžinierskeho a doktorandského študijného programu v študijnom odbore Kvalita produkcie, ale rovnako môže poskytnúť cenné a v praxi využiteľné informácie aj študentom iných manažérskych aj technických študijných programov.....
EAN: 9788022737326
Počet strán: 139
Rozmer: 175x248 mm
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 0 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2012
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.