ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Kniha: Slovník teórie médií A-Ž - Peter Valček

Slovník teórie médií A-Ž

Dátum vydania: 2011
16,83 €
Bežná cena: 19,80 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Do wishlistu: Slovník teórie médií A-Ž
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Slovník teórie médií A-Ž

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
EAN: 9788081190421
Počet strán: 352
Rozmer: 175x245 mm
Väzba: Pevná
Hmotnosť: 728 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2011
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.