ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu
Kniha: Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Dátum vydania: 2014
10,75 €
Bežná cena: 12,65 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.
EAN: 9788081681196
Počet strán: 148
Rozmer: 148x210 mm
Väzba: Pevná
Hmotnosť: 0 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2014
Žáner: Ekonomika, právo
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.