ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Spoločenské a humanitné vedy > Reklama, marketing, obchod > Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
Kniha: Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Vydavateľstvo: Eastone Books
Dátum vydania: 2015
16,14 €
Bežná cena: 18,99 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov. Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.
EAN: 9788081092701
Počet strán: 264
Rozmer: 155x225 mm
Väzba: Pevná S Prebalom
Hmotnosť: 0 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2015
Žáner: Ekonomika, právo
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.