ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Deti a mládež > Všeobecné a ostatné > Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem
Kniha: Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem - Otília Zorkóciová

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

Vydavateľstvo: Sprint 2
Dátum vydania: 12.07.2012
9,15 €
Bežná cena: 10,40 €
UŠETRÍTE 12%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej marketingovej stratégie podnikateľských subjektov v jednotlivých prvkoch ich marketingového programu – medzinárodného marketingového mixu. Teoretický text je doplnený mnohými praktickými príkladmi ako aj zisteniami originálneho výskumu, ktoré by mali prispieť k ľahšej a rýchlejšej orientácii čitateľa a sprístupniť ho aj menej erudovanému publiku. Publikácia ako vedecká monografia je určená najmä odbornej verejnosti, zástupcom teórie aj praxe, zameraným na oblasť medzinárodného podnikania. Súčasne môže poslúžiť aj ako pomôcka pre odbornú aj laickú verejnosť zaujímajúcu sa o danú problematiku a v neposlednom rade napomôcť podnikateľským subjektom pri hľadaní ciest efektívneho uplatnenia sa na medzinárodných trhoch.
EAN: 9788089393916
Počet strán: 163
Rozmer: 148x210 mm
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 230 g
Jayzk: Slovensky
Rok: 2012
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.