ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom
Kniha: Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom - Vanda Maráková

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Vydavateľstvo: Belianum
Dátum vydania: 2015
20,83 €
Bežná cena: 24,50 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.
EAN: 9788055710662
Počet strán: 210
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 0 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2015
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.