ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu
Kniha: Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu - Peter Čisárik

Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu

Dátum vydania: 11.07.2012
12,50 €
Bežná cena: 14,20 €
UŠETRÍTE 12%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu

Marketing bol donedávna spájaný s koncepciou ziskovosti a konkurencieschopnosti. V posledných rokoch sa však uplatňuje aj v organizáciách, ktoré nedosahujú zisk, ako napr. kultúrne a vzdelávacie inštitúcie, politické strany, dobrovoľné alebo charitatívne organizácie, ale aj pri propagovaní ľudí a ich názorov, udalostí a miest. Dôvodom je predovšetkým tlak na efektívnejšie využívanie verejných zdrojov, ako aj narastajúca konkurencia. Koncepcia marketingu územia ovplyvňuje tak názory na miesto pobytu, priemyselné a obchodné zóny, územie, cestovný ruch a územný imidž. Predložený vysokoškolský učebný text, slúži ako študijný materiál ponúkajúci základy marketingu aplikovaného pre oblasť služieb a pre oblasť teritória: je určený predovšetkým pre študentov voliteľných predmetov na Fakulte verejnej správy.
EAN: 9788070979372
Počet strán: 178
Rozmer: 210x297 mm
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 490 g
Jayzk: Slovensky
Rok: 2012
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.