ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
Kniha: Etnocentricky zamerané marketingové stratégiekolektív autorov

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

kolektív autorov

Vydavateľstvo: Belianum
Dátum vydania: 2017
18,42 €
Bežná cena: 21,42 €
UŠETRÍTE 14%
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Do wishlistu: Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.
EAN: 9788055712031
Počet strán: 246
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 0 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2017
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.