O knihe: Od strachu k bezpečiu a istote Psychodiagnostika a kognitívno-behaviorálna psychoterapia dieťaťa so strachom zo školy
Vedecká monografia vymedzuje základné teoretické východiská strachu a úzkosti v kontexte výskumu, psychodiagnostiky a praktických intervencií v zmysle kognitívno-behaviorálnej psychoterapie dieťaťa
s fóbicko-úzkostnou poruchou. V logickej štruktúre sú prezentované výsledky autorského výskumu, ktorý bol zameraný na zistenie možného súvisu medzi matematickou anxietou, matematickou úspešnosťou, matematickým výkonom a voľbou budúceho povolania. V podobe psychodiagnostiky a psychoterapeutickej intervencie sú uvedené spôsoby a postupy pri poznávaní a liečbe strachu a úzkosti pomocou kognitívno-behaviorálnej psychoterapie so špecifikáciami uplatnených postupov psychodiagnostiky a liečby s použitím autorských techník kognitívno-behaviorálnej psychoterapie pre deti.