ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku
Kniha: Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku - Milan Kubina

Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku

Vydavateľstvo: Edis
Dátum vydania: 14.02.2019
11,39 €
Bežná cena: 13,40 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku

Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Na výsledkoch komplexného výskumu je postavený autorský model riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Otázka riadenia vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch je v súčasnosti veľmi aktuálna. Manažéri slovenských podnikov sa snažia vytvárať dlhodobo výnosné vzťahy so svojimi zákazníkmi, ktoré by mali zabezpečiť ich zotrvanie na trhu. Aby táto iniciatíva podnikov bola úspešná, je potrebné uplatňovať prvky orientácie na zákazníka a vytvoriť prostredie, ktoré bude napomáhať k tvorbe hodnoty pre zákazníka, umožňovať efektívnu komunikáciu so zákazníkmi. V tomto by mohla byť manažérom podniku nápomocná vytvorená metodika budovania systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku.
EAN: 9788055414973
Rozmer: 170x240 mm
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 0 g
Jayzk: Slovensky
Rok: 2019
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.