ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Princípy
Kniha: Princípy - Dalio Ray

Princípy

Vydavateľstvo: AKTUELL, vydavateľstvo
Dátum vydania: 03.12.2020
24,52 €
Bežná cena: 29,90 €
UŠETRÍTE 18%
Dostupnosť: Skladom na externom sklade
Do wishlistu: Princípy
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Princípy

Ray Dalio, jeden najúspešnejších investorov a podnikateľov na svete, v tejto knihe spracoval svoje výnimočné životné a pracovné princípy, ktoré z obyčajného dieťaťa strednej vrstvy z Long Islandu urobili jedného z najúspešnejších ľudí našich čias. Princípy, ktoré môže použiť ktokoľvek, aby dosiahol svoje ciele. V roku 1975 Ray Dalio vo svojom jednoizbovom byte v New Yorku založil spoločnosť Bridgewater Associates. O štyridsať rokov neskôr je Bridgewater piatym najvýznamnejším súkromným podnikom v Spojených štátoch (Fortune), ktorý pre investorov zarobil viac peňazí než akýkoľvek iný hedžový fond v histórii (Bloomberg). Za toto obdobie odhalil Dalio celý rad unikátnych princípov, ktoré podľa neho stoja za jeho úspechom a o ktoré sa rozhodol podeliť v tejto knihe. Zatiaľ čo Princípy prekypujú novátorskými myšlienkami, ich jadro tvorí zrozumiteľný, priamy prístup k rozhodovaniu - vrátane Daliovho inovatívneho procesu „váženia vierohodnosti“ - ktorý môže uplatniť každý bez ohľadu na to, o čo sa snaží. Kniha ponúka aj generálny plán na vytvorenie „ideovej meritokracie, snahy o zmysluplnú prácu a zmysluplné vzťahy prostredníctvom radikálnej pravdy a radikálnej transparentnosti“, ktoré stoja za úspechom spoločnosti Bridgewater. Je to jedinečná príležitosť, ako dostať od „Steva Jobsa investovania“ (podľa časopisu CIO) overené rady, aké sa nedajú nájsť v tradičných publikáciách o podnikaní.
EAN: 9788081720543
Počet strán: 600
Jayzk: Slovensky
Rok: 2020
Žáner: Svetová súčasná
Typ: Knihy viazané
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.