O knihe: Znalostný manažment pre knižnično - informačnú vedu
Predpokladáme, že absolventi mediálnych a komunikačných štúdií s prepojením na knižnično-informačnú vedu, by mali vedieť pracovať ako s obsahom, tak aj s formou zachytávania znalostí na rôzne typy tradičných a nových médií. Učebnica Znalostný manažment pre knižnično-informačnú vedu má cieľ pomôcť študentom pochopiť, čo je to znalosť, znalostný manažment, jeho postavenie v ekonomickej vede a prepojenie na knižnično-informačnú vedu. Učebnica sa tiež snaží poukázať na dôležitosť intelektuálneho kapitálu v súčasnej spoločnosti. Absolventi tohto odboru sa sami môžu stať znalostnými pracovníkmi alebo môžu znalostných pracovníkov riadiť. Preto je významné, aby poznali základné vzťahy, prepojenia a súvislosti znalostného manažmentu. Je vhodné, aby sa naučili správať sa k intelektuálnemu kapitálu ako k cennému zdroju schopností a skúsenosti znalostného pracovníka. Je tiež nevyhnutné aby pochopili, že znalostný pracovník je ľudská bytosť a pokiaľ nie je presvedčený o tom, že je užitočný a že si ho vážia, svoje znalosti zdieľať nebude. Pre zdieľanie znalostí je rozhodujúca spolupráca a preto je dôležité, aby si absolventi uvedomovali jej vzácnosť. Táto učebnica sa snaží poukázať práve na tieto skutočnosti.