O knihe: Spotrebiteľské reflexie na implementáciu novej potravinovej stratégie EÚ v potravinovej vertikále na
Publikácia je zameraná v teoretickom prehľade na vybrané aspekty potravinovej stratégie v rámci EÚ (základné princípy potravinovej stratégie, inovatívne produkty, zdravé potraviny, udržateľnosť a ekológia v potravinárskom sektore ako aj význam potravinového semaforu a systému Nutri – score). Praktická časť prináša aktuálne
vedecké poznatky týkajúce sa spotrebiteľských reflexií na témy ako udržateľnosť, zdravé stravovanie, lokálne produkty, inovatívne produkty, faktory pri nákupe potravín ako aj komunikácia a propagácia potravín. Monografia nadväzuje na predchádzajúce výskumy autorov a je výsledkom trojročného výskumného projektu VEGA 1/0245/21 s názvom Implementácia novej potravinovej stratégie EÚ v potravinovej vertikále na Slovensku.