ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Úvod do štúdia mediálnych produktov
Kniha: Úvod do štúdia mediálnych produktov - Slavka Pitoňáková

Úvod do štúdia mediálnych produktov

Vydavateľstvo: EDIS-vydavateľstvo
Dátum vydania: 2021
22,39 €
Bežná cena: 26,03 €
UŠETRÍTE 14%
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Do wishlistu: Úvod do štúdia mediálnych produktov
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Úvod do štúdia mediálnych produktov

Vysokoškolská učebnica prináša syntetizujúci pohľad na rozsiahlu problematiku mediálnych produktov a v istých ohľadoch dopĺňa nedostatok študijnej literatúry orientovanej na otázky mediálnej produkcie. Publikácia je prioritne určená študentom študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá, špecificky študentom študijného programu mediamatika a kultúrne dedičstvo, ktorí majú vo svojich učebných plánoch vyčlenený priestor aj pre predmety orientované na oblasť mediálnych a komunikačných štúdií, čo vyplýva aj z čoraz nástojčivejšej potreby kvalitnej prezentácie a propagácie kultúrneho dedičstva. Obsah tvorí súbor a výklad poznatkov k osnovým aspektom kľúčových tém, postupne sú predstavené pojmy, teórie aj procesy týkajúce sa sveta médií, často s krátkym historickým exkurzom alebo, naopak, s prepojením na aktuálne dianie. Kompozičné členenie na 12 kapitol korešponduje s typickým rozsahom semestrálneho kurzu predmetu mediálna produkcia. Súčasťou každej kapitoly je súbor odporúčaných úloh a tiež odporúčaný film súvisiaci s témou, pomáhajúci pochopeniu problematiky.
EAN: 9788055418346
Počet strán: 154
Rozmer: 175x250 mm
Väzba: Pevná
Hmotnosť: 435 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2021
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.