ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Základy marketingu
Kniha: Základy marketingu - Viera Cibáková

Základy marketingu

Vydavateľstvo: IURA EDITION spol. s r.o.
Dátum vydania: 2007
7,34 €
Bežná cena: 8,64 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Základy marketingu
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Základy marketingu

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu a tvorba marketingovej koncepcie, strategické a marketingové plánovanie, marketingové prostredie a marketingový informačný systém, segmentáciu trhu a analýza nákupného správania, nástroje marketingového mixu. Publikácia by mala osloviť študentov, ktorí sa na profesionálnu marketingovú dráhu pripravujú, manažérov, ktorí profesiu už vykonávajú, ako aj všetkých podnikových zamestnancov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingových aktivít.
EAN: 9788080781569
Počet strán: 224
Väzba: Pevná
Hmotnosť: 0 g
Jayzk: SK Slovenský Jazyk
Rok: 2007
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.