Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho európskeho trhu, ktorý prináša príležitosti, ale... Čítať ďalej
V poradí už ôsme, do značnej časti doplnené a prepracované vydanie publikácie, slúži predovšetkým ako vysokoškolská učebnica.
V súlade s učebným zameraním je kniha určená najmä študentom... Čítať ďalej
BONO – Bez obalu niet obchodu Toto heslo sa stalo základnou premisou akýchkoľvek súčasných a budúcich úvah o úlohách a význame obalov a celej obalovej techniky v národnom hospodárstve. Súčasne... Čítať ďalej
Právo na súkromný život a jeho ochraňuje základným ľudským právom. Zakotvuje ho nielen Dohovor Rady Európy o ľudských právach a základných slobodách, ale aj Charta základných práv EU. K zásahom... Čítať ďalej
Zborník vedeckých príspevkov na tému -Flexibilita pracovného práva a nový systém sociálnej bezpečnosti-.
OBSAH
H.Barancová: Možnosti a hranice liberalizácie pracovných vzťahov
Z.Gregorová... Čítať ďalej
Obsah monografie je preto usporiadaný tak, aby sa obsahovo-vecná stránka logicky rozvíjala, indukovala od základných pojmov a kategórií cez zložitejšiu teóriu, až k aplikovaným otázkam peňažných... Čítať ďalej
Autori vysokoškolskej učebnice v štruktúrovanom obsahu vychádzajú z hľadiska makroekonomickej teórie, sledujú cieľ programovo popisovať ekonomické javy, súčasný a budúci národohospodársky... Čítať ďalej
Publikácia vysvetľuje a opisuje jednotlivé oblasti podnikania a podniku ako jeho základnej zložky. Charakterizuje podnik, vymedzuje jeho podstatu a ciele, cyklus podniku. Rozoberá aj typológiu podnikov... Čítať ďalej
Predkladaná Finančno-ekonomická analýza podniku – praktikum, časť Finančná analýza je určená študentom ekonomických smerov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. Publikácia má... Čítať ďalej
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach trhového hospodárstva. Spracovaná... Čítať ďalej
Skúmanie trhu vo výskumných agentúrach, práve tak ako vo výrobných alebo obchodných organizáciách reaguje na tieto výzvy v celosvetovom merítku. – Dochádza k prehodnoteniu tradičných metód... Čítať ďalej
Publikácia predstavuje druhé aktualizované, obsahovo a vecne prepracované a rozšírené vydanie. Na spracovaní sa podieľal podstatne zmenený autorský kolektív, ktorý priniesol komplexnejší... Čítať ďalej
Cieľom publikácie je oboznámiť so základnými právnymi poznatkami s odvetvia pracovného práva, ako aj s problematikou spojenou s uplatňovaním zákonníka práce v aplikačnej praxi. Vychádza z najnovších... Čítať ďalej
Rozvoj medzinárodného obchodu je spojený s medzinárodným obchodným financovaním, v rámci ktorého má nezastupiteľné miesto dokumentárny akreditív. Je to najbezpečnejší platobný a zaisťovací... Čítať ďalej
Cieľom predkladanej publikácie je:
- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,
- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií... Čítať ďalej
Neobyčajne invenčne spracovaná vysokoškolská učebnica prináša viacero pohľadov z oblasti finančného sektora a bánk, ktoré sa logickým systémom viažu na otázky kreativity v manažérskych... Čítať ďalej
Vysokoškolská učebnica viacčlenného odborného pedagogického kolektívuv učebnom texte formuluje poznatky o medzinárodných vzťahov, globalizačných integračných trhoch i spôsobe a odlíšenia... Čítať ďalej
Autori tejto vysokoškolskej učebnice sú toho názoru, že je opodstatnené a potrebné analyzovať vplyv faktorov ovplyvňujúcich aplikáciu poznatkov príslušných okruhov financií podnikov. Napriek... Čítať ďalej
Predkladaná knižná publikácia predstavuje štvrté rozšírené vydanie vysokoškolskej učebnice, ktorá je určená predovšetkým študentom Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity... Čítať ďalej