ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Kniha: Priamy marketing - Helena Nízka

Priamy marketing

Dátum vydania: 08.01.2002
6,21 €
Bežná cena: 7,30 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Priamy marketing
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Priamy marketing

Okrem základov priameho marketingu sa čitateľ dozvie o význame integrovanej marketingovej komunikácie v priamom marketingu, výbere cieľových skupín, o základoch a spôsoboch použitia metód priamej distribúcie. V samostatnej kapitole sú uvedené dva príklady využitia priameho marketingu v praxi (priamy marketing pre výrobok firmy 3M - „Post it“ a pre značkové tovary firmy Camel). Publikácia je určená študentom ekonomických fakúlt, manažmentu malých a stredných podnikov, ako aj odborným pracovníkom v reklamných a poradenských marketingových agentúrach.
EAN: 9788089047383
Počet strán: 148
Rozmer: 180x260 mm
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 170 g
Jayzk: Slovensky
Rok: 2002
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.