ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Deti a mládež > Všeobecné a ostatné > Mikroekonómia 2 – teória spotrebiteľa
Kniha: Mikroekonómia 2 – teória spotrebiteľa - Mária Horehájová

Mikroekonómia 2 – teória spotrebiteľa

Dátum vydania: 29.07.2014
4,08 €
Bežná cena: 4,80 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Mikroekonómia 2 – teória spotrebiteľa
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Mikroekonómia 2 – teória spotrebiteľa

Podstatná časť učebnice sa venuje neoklasickému modelu spotrebiteľa a správaniu individuálneho spotrebiteľa v konkrétnych situáciách, ako sú jeho rozhodovanie pri výbere nakupovaných statkov, optimálny výber vzhľadom na disponibilný dôchodok a ceny tovarov, voľba medzi pracovným a voľným časom, rozhodovanie v kontexte rizika či znižovanie rizika prostredníctvom kúpy informácií a poistenia. Obsahuje takisto poznatky výskumu viacerých čiastkových ekonomických disciplín, ako sú hospodárska politika, dejiny ekonomických teórií či makroekonómia. Súčasťou učebnice sú aj konkrétne príklady, ktoré majú pomôcť uvedomiť si kľúčové faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľa i tie, ktoré, naopak, spotrebiteľ pri rozhodovaní neberie do úvahy, pretože sa mu zdajú nepodstatné. Učebnica je určená predovšetkým študentom 2. a 3. stupňa ekonomických vysokých škôl ako prostriedok na prehĺbenie a obohatenie ich vedomostného potenciálu o správaní a rozhodovaní jednotlivých subjektov na trhu. Cenné poznatky v nej však nájde každý čitateľ zaujímajúci sa o ekonómiu ako o vedu skúmajúcu reálne situácie hospodárskeho života.
EAN: 9788081680540
Počet strán: 128
Rozmer: 168x240 mm
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 230 g
Jayzk: Slovensky
Rok: 2014
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.