ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Spoločenské a humanitné vedy > Ekonómia, ekonomika > Problémy marketingu vo verejnom sektore
Kniha: Problémy marketingu vo verejnom sektore - Dušan Masár

Problémy marketingu vo verejnom sektore

Vydavateľstvo: Vysoká škola Danubius
Dátum vydania: 08.05.2013
16,69 €
Bežná cena: 19,63 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Problémy marketingu vo verejnom sektore
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Problémy marketingu vo verejnom sektore

Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov, resp. prístupov v podnikaní a v činnostiach inštitúcií verejnej ekonomiky. Forma a rozsah spracovania predkladanej monografie ponúka zorientovanie sa v problematike verejnej politiky a marketingu.
EAN: 9788089267941
Počet strán: 164
Rozmer: 148x210 mm
Väzba: Viazaná
Hmotnosť: 320 g
Jayzk: Slovensky
Rok: 2013
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.