ABC Knihy - skutočné online kníhkupectvo
 
0
KOŠÍK
0,00€
 
0
KOŠÍK
0,00€
HLAVNÉ MENU
Domov > Kariéra > Management, riadenie, personalistika > Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu
Kniha: Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu - Marian Gúčik

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Dátum vydania: 06.06.2016
11,05 €
Bežná cena: 13,00 €
UŠETRÍTE 15%
Dostupnosť: Vypredané
Do wishlistu: Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu
DO WISHLISTU
Pridať do zoznamu

O knihe: Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk. V cestovnom ruchu je dôležitý spotrebiteľský prístup ku kvalite, ktorého podstata je v rovnováhe kvality a optimálneho uspokojovania potrieb. To, ako kvalitu vníma zákazník, sa prejavuje v miere jeho spokojnosti pri využívaní služieb a návštevách cieľových miest. Na Slovensku sa ešte len zavádza systém manažérstva kvality služieb v cestovnom ruchu. Tento systém určuje zásady, ktorých dodržiavanie pri poskytovaní služieb má umožniť poskytovateľom vytvárať štandardnú kvalitu a zákazníkov informovať o reálnej kvalite, aby sa mohli lepšie rozhodovať pri nákupe služieb.
EAN: 9788081683503
Počet strán: 208
Rozmer: 170x240 mm
Väzba: Brožovaná
Hmotnosť: 0 g
Jayzk: Slovensky
Rok: 2016
Doprava ZADARMO
Pre objednávky nad 30€
S nami vždy ušetríte
Najlepšie ceny nájdete u nás
Najširšia ponuka
Viac ako 200.000 kníh
Rýchla podpora
Momenálne dostupný kontaktný formulár.